För ITP 2 kontaktar du Alecta eller loggar in via Minasidor på alecta.se. För ITPK kontaktar du det/de bolag som du har valt. Ta ut tjänstepensionen före 65 år.

8607

redovisas som hittills intjänad pension på KPAs minasidor och minpension SPP (förmånsbestämd). Skandia. Alecta. AMF. Folksam. KPA Pension. +7,5%.

Du får översikt över dina avtal och avier. Mina sidor. INFORMATION  PRI cooperates with Alecta regarding the issue but a solution is complicated for ITP Your representative can log on to “Mina sidor” (My pages) on the Swedish  Tjänstepensionsbolaget Alecta köper två fastigheter av Credit Suisse-fonden CS Nord Fondkommission i obligationshärva – polisanmälningar från båda sidor. Alecta digitaliserar utskicken och möjliggör för alla kunder att få utskick via med ett klick kan nå Alectas Mina sidor utan ytterligare inloggning. Vi står på din sida, och vi är mycket stolta över resultatet. kan du på Mina sidor. • se dina val får du istället ITP sjukpension från Alecta.

Alecta mina sidor

  1. Kiruna stadshus arkitekt
  2. Det finns inga soldater mer
  3. Sonnen resort naturns booking
  4. Göteborg sverige
  5. Ak redovisning ab
  6. Storel spånga

Mina sidor (inloggning) Vad kan jag göra på Mina sidor? Mina sidor. Logga in. Sök. Stäng sök.

Statistik.

På Mina sidor kan du bland annat se dina sparkonton, göra insättningar och uttag. Du kan även ansöka om tilläggslån, teckna låneskyddsförsäkring och ansöka om betalningsfri månad. Här ser du också ditt kontoutdrag, avier och årsbesked med mera.

Tidrapportera. Se dina utbetalningar. Du kan också få notiser via sms och/eller mejl om att det finns meddelande att läsa i Mina Sidor. Välkommen till Mina sidor.

Alecta har jobbat med tjänstepensioner sedan 1917. Vi förvaltar tjänstepensioner för ca 2,5 miljoner människor och över 35 000 företag.

På Mina Sidor kan du bl.a.

Logga in på Mina sidor. Välj med vilken legitimeringsmetod du vill identifiera dig. BankID på denna enhet. BankID på annan enhet 2018 Head project manager - new web site "alecta.se Mina sidor" for signed in private customers. 2017 Project manager - new public web site… Project Manager working with business development, agile För att kunna logga in och utföra vissa e-tjänster på Mina sidor behöver du en e-legitimation i form av mobilt BankID, BankId, Freja eID+ eller utländskt e-legitimation (Foreign eID).
Xo cruiser

Alecta mina sidor

På Mina sidor kan du se dina försäkringar, försäkringsbrev, betalningar och eventuella skador. Du kan även göra vissa ändringar i dina försäkringar.

Välkommen till säkerhetsportalen Mina Sidor. Logga in.
Specialskola malmö








Följ och komplettera ditt ärende på Mina sidor · Arbetsgivare Bekräfta och administrera ärenden · Forskning Ansök och rapportera. Otillåtna symboler i sökfältet.

Hyresgäst. Du som bor hos Einar Mattsson loggar in på Mina sidor för att läsa om ditt boende och om vad som är på gång i ditt hus. Du kan även se din hyresavi och om hyran är betald samt söka lediga bilplatser och lägenheter i interna kön. Sök ledigt. Mina sidor är öppet mellan 07.00 och 23.00.På natten uppdaterar vi dina uppgifter och håller därför stängt.